A szabadon létrehozható, tetszőleges számban definiálható fizetési módok, számlasablonok, partnerhez rögzíthető, számlatömböknél felvehető adatok mind a könnyed számlakészítést teszik Önöknek elérhetővé testre szabottan, hogy vállalkozásukkal mihamarabb költséghatékonyan számlázhassanak.
Nincs felesleges adatbevitel, előre elkészítheti a számláit, automatikusan felkerül a NAV Online számla rendszerbe az elvárásoknak megfelelően.
Támogatjuk a felhasználónkat a vállalatirányítási rendszeren belül is a NAV-val folytatott hatékony kommunikációban, de a forródrótos kollégák is szívesen állnak rendelkezésre, hogy az összetett NAV elvárásoknak meg tudjon felelni a vállalkozásuk, ezzel elkerülve a kellemetlenségeket!
A mély integráció lehetővé teszi, hogy a munkalapból, készletből, értékesítési modulból számlázzunk a bizonylatok, tételek beemelésével. A kiállított számlák pedig már rögtön kontírozva bekerülnek a pénzügybe és a főkönyvi kartonra.
Az egyszerűsített számlával történő számlázással szemben a számlára vonatkozó előírások betartása mellett követelmény, hogy a számlázást gyorsan lehessen végezni, ezért a normál számlához képest kevesebb adatot tartalmazhat.
A számla gyors kiállítását segíti az is, hogy a számlázandó tételek előzetesen a Termékek törzsadatállományba felvételre kerülnek.
A CobraConto.Net vállalatirányítási rendszerben számlázva környezetvédelmi termékdíj köteles terméket, a jogszabályi előírásnak megfelelően biztosítható a környezetvédelmi termékdíjhoz tartozó jogszabályi előírás szerinti szöveg megjelenítése.
A szoftver az Online Számla Rendszer beállításoknál a helyes adószámmal rendelkező vevő számláit automatán feladja az Online Számla Rendszerbe. Sikeres feladás esetén a számla státusza első lépésben Folyamatban státuszban lesz, mivel a sikeres feladás önmagában még nem jelenti a sikeres adatszolgáltatást. A NAV elvárja az adózótól, hogy a beküldött számláinak státuszát ellenőrizze. A háttérben futó, ütemezetten működő Számla feladás és Státusz lekérdezés funkciók lehetővé teszik az automata lekérdezést.
A NAV előírja a beküldött számlák státuszának letöltését, melyet több módon is megtehetünk:
A NAV által összeírt ajánlást elolvasva elmondhatjuk, hogy a Cobra Computer Kft. két ügyviteli szoftvere, a vállalatirányítási rendszer és számlázó program maximálisan megfelel a kívánalmaknak!
Partnerválasztást követően ki lehet kiválasztani, hogy Szállítólevelet, vagy Teljesítés igazolás(oka)t szeretnénk betallózni, leszámlázni. A kettő nem zárja ki egymást, tehát mind a kettőt együtt is lehet szerepeltetni egy gyűjtőszámlán.
A számlából nyíló tallózó ablakok automatán átveszik a kiválasztott partnert és devizát. Az importálandó bizonylattípus kiválasztása után a megjelenő tallózó ablakon kiválaszthatjuk az importálni kívánt bizonylatokat, amik beemelődnek a számlára. A beemelt bizonylatok alapján automatán töltődik a tételsorok teljesítési dátuma, devizás gyűjtőszámla esetén pedig a Gyűjtőszámla árfolyamok fülön betöltődnek teljesítési dátumonként az árfolyamok.
Lehetőség van távszámla szolgáltatás előfizetésére, így a papíralapú számláját a NAV által meghatározottak szerint partnerének e-mailen továbbíthatja. A partnere az e-mailben egy linket kap, amelyre kattintva kinyomtatja a nyomtatóján a számlát, amelyről ön a rendszerünkben visszajelzést kap. Így nyomon tudja követni, hogy a számla valóban megérkezett az ügyfeléhez és mindezt töredék áron a postázási díjhoz képest. Kényelmesen, gyorsan, biztonságosan, visszacsatolással.
Az új online pénztárgép illesztés segítségével a készletkezelés automatikusan megtörténik az ügyviteli rendszerben. Az ügyviteli rendszerünk a SAM4S NR-440-es elektronikus kasszához van illesztve. A pénztárgép ad és kér információt az ügyviteli rendszertől. A pénztárgépen keresztül számla is kiállítható.
Mire jó a számlatömb paraméterezése? Az ügyviteli rendszerben nagyon sok automatizmus működik, amely a munka hatékonyabbá tételét, a gyorsabb munkavégzést szolgálja. A számlatömb paraméterezésével meghatározhatjuk a számlaformátumot, a bankszámlaszámokat, a számlakészítő különböző kapcsolatait (pénzügy, készletkezelés), a kerekítési szabályokat, stb. Továbbá a számlatömbök segítségével rendezhetjük a számláinkat is csoportokban. Arra is lehetőség van, hogy egy számlatömbbe kezeljük a különböző devizás és forintos számláinkat, de a forint kerekítési szabályai miatt ez nem ajánlott.
Az ügyviteli programban különböző devizában kiállíthatunk számlát. Az ügylettípus alapján, a belföldi devizás értékesítésnél a számlán az ÁFA információ forintban az aktuális árfolyammal megjelenik.
Az ügyviteli, vállalatirányítási rendszer a gyors számlakiállítás támogatása céljából előre definiált, tetszőleges számú számlasablonokat lehet létrehozni, melyből egy alapértelmezettként beállítható (amely azt jelenti, hogy a számlatömbbe belépve rögtön felkínálódik).
A számlasablon létrehozásával megadhatók, a számla kötelező elemei (ezek a sablonok tetszőlegesen változtathatóak), így az értékesítés támogatása még hatékonyabb, mert a kötelező elemeket az ügyviteli szoftver véglegesítéskor leellenőrzi, a törzsadatokból automatikusan beemeli és az esetleges kötelező elem hiánya esetén jelez a felhasználónak. A korábbi számla funkcióval a korábbi értékesítés számlája beemelhető és szerkeszthető, mint egy új számla.
Az ügyviteli rendszer a partnernél beállított kommunikációs nyelv alapján automatikusan azon a nyelven állítja ki a számlát, ajánlatot a rendszerben, amely a partnernél beállításra került.
Az ügyviteli program termék/szolgáltatás törzsnél megadott leírás (a kommunikációs nyelvnek megfelelően) beemelhető a számlára.
A számla fej/láb jegyzetén kívül a tételekhez is tetszőleges hosszúságú megjegyzés írható az ügyviteli program számla moduljában.
Különböző árakat rendelhetünk termékekhez/szolgáltatásokhoz, amely árformák a partnerhez rendelhetők. A partnert beemelve a számlára, a program már a partnerhez rendelt árformával számol.
Az ügyviteli rendszerben meghatározhatjuk az akciós árat termékenként. A számla kiállításakor, ha a partnernek nincs szerződéses ára, vagy jobb ára, mint az akciós ár, akkor a program azt emeli be.
A termékekre/szolgáltatásokra szerződéskötés esetén felvehetünk szerződéses árat, ahol a partnert és az időszakot jelölhetjük meg, illetve a szerződéses árat és annak devizáját. A szerződött partnernek az ügyviteli rendszer a szerződés ideje alatt a szerződésben meghatározott árral állítja ki a számlát.
A vállalatirányítási program minden moduljánál lehetőség van csatolmányok kezelésére, dokumentumok, képek csatolhatók a rendszerbe. A termék törzsadataihoz is lehet dokumentumokat, képeket csatolni.
Pl. hogy Önnek ne kelljen redundánsan adatot bevinni, hanem kényelmesen egy kattintással, nyomonkövethetően tovább görgethesse a folyamatokat:
Tudjuk, hogy nem egyszerű döntés előtt áll, ezért mindenképpen azt javasoljuk, hogy egy kötetlen telefonos egyeztetés során beszéljük át, pontosan milyen vállalatirányítási, ügyviteli, stb. feladatokra keres profi megoldást. Ez nem kötelezi semmire, de segít Önnek, hogy valós igényei és lehetőségei tisztábban megfogalmazódjanak. 35 év szoftverfejlesztői tapasztalatával állunk rendelkezésére, keressen bennünket bátran, megoldjuk a problémáját!
A CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer kis- és középvállalkozásoknak készült. A rendszer modulokból áll, amelyet tetszés szerint választhat, attól függően, hogy a vállalkozásában mely területre keres hatékony támogató megoldást.
Az alábbiakban felsorakoztatott modulokon kívül kérhet egyedi fejlesztést is, amely segítségével, akár egyedi beviteli felületet, vagy funkciót is megvalósítunk Ön számára.
Tetszőleges számú telephely, kapcsolattartó, kommunikációs csatorna. pü.i adatok, kategória besorolások.
Tetszőleges árforma, szerződéses, akciós, beszerzési ár, cikkszámok, egyedi azonosító/SARZS
Az egymással kapcsolatban álló modulok együttműködését központilag beállított alapadatok biztosítják
NAV Online feladás, számlaláncolat kezelés, gyűjtőszámla, ütemezett számlázás, módosító okirat, távszámla
Elindítottuk a távnyomtatás szolgáltatásunkat, amelyet elsőként a számlák küldésére vezettünk be.
Az ügyviteli rendszerünk illesztése a SAM4S NR-440-es elektronikus kasszához. A pénztárgép ad és kér információt
Webshop számlázó bővítmény.
Gyűjtőzés (pl.munkaszám), kompenzáció, bekérő, kintlévőség kezelés, bankgarancia, pénztár, banki feldolgozás, feladás
Nyilvántarthatja a Jóteljesítési garanciákat és Garanciális visszatartásokat.
Hogy csak azok a szállítói számlák kerüljenek befogadásra és utalásra, melyek a kötelező ellenőrzéseken már átestek!
A pénzügy online kimutatása, a kikontírozott adatok kimutatásai számlaszámokra, partnerekre és gyűjtőkre
Tárgyi eszközök egyenkénti, vagy csoportosan történő rögzítését. 3 különböző amortizációs érték
Számviteli mérleg, eredmény-kimutatás
Készletgazdálokdás, SARZS és egyedi azonosítók, intrastat, EKÁER , szállítólevél
Az EKÁER rendszerrel való kapcsolat kezelését a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszerben külön modul támogatja.
Egyszerűen vezethetők ki készletről a felhasznált alapanyagok és vételezhetők be a kész-, ill. melléktermékek.
Az ajánlattól a megrendelésig segíti az értékesítő munkáját abban, hogy hatékonyan kezelje az ügyfeleit
Mit, mikor, kitől és mennyiért szereztek be... Megrendeléstől a készletrevételezésig
Segítségével a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer könnyedén összeköthetővé válik külső rendszerekkel.
Minden ügyfél információ megtalálható és azonnal elérhető
Szerviz és egyéb tevékenységek dokumentálására, az ügyfelek eszközeinek nyilvántartására, illetve számlázás indítása.
Ügyek, kommunikációk rögzítésére, feladatok felvétele bárhol a rendszerben, így nem a munkatársak fejében van
Dokumentumok, számla érkeztetése, dokumentumok csatolása, számla jóváhagyási rendszer
Lehetőséget biztosít a szerződéskezelésre, dokumentumkezelésre
analitikus gyűjtőkódok (költséghely, költségviselő, projekt- és munkaszám) áttekintésre és cash-flow, Cash Forcast
SQL riportok segítségével egyedi információs igényeiket is támogathatják
Felvásárlási jegyek és őstermelők kezelése? Erre is van megoldásunk!
Lehetőséget biztosít a rendszeren belül küldendő bizonylatok, számlák, fizetési felszólítások, feladatokról e-mailek automatikus küldését.
A felhasználók tevékenységének riportolására
Adatkezelés a GDPR-nak megfelelően
A hitelkeret ellenőrző funkció
A Magyar Könyvvizsgálói Kamara specifikációja alapján
Automatikus fizetési felszólítás, egyenlegközlők kiküldésé, kintlévőségek kezelése
A partnernél beállított hitelkeretet figyeli a rendszer