VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER - Support

Support

Support szerződés, amely megkönnyíti a bevezetést

A szoftver bevezetésére kidolgoztunk egy support szerződést, amely megkönnyíti a bevezetés terheit. A support szerződésben meghatározzuk a bevezetéshez szükséges óraszámot, amelyre kedvezményt is tudunk nyújtani, valamint így lehetőség van arra, hogy egy év alatt fizessék ki részletekben a bevezetést, ezáltal az elején nem okoz nagy megterhelést.

A legtöbb munka a bevezetés első hónapjaiban van, akkor merül fel a licenc költségen felül a szolgáltatási díjak is, amely egyszerre megterhelő lehet.

A szerződés keretén belül a szükséges óraszámot elosztjuk egy évre és havonta fizethető átalánydíjként, így elöre látható fix költséggel számolhatnak.

A bevezetést egy kirendelt konzulens kolléga végzi, aki végig kíséri és támogatja a szoftver használatbavételét.

Support szerződés keretében kiemelten kezeljük vállalkozását. A bejövő észrevételek elsőbbséget élveznek és közvetlenül kereshetik a konzulens kollégát, aki a bevezetést végzi.

A support szerződés egyedi fejlesztésű funkciók, programrészek támogatására is szolgál, a nagyobb volumenű alaprendszer bevezetése mellett.

Összefoglalva:
egy support megállapodás lehetőségét kínáljuk, amely az alábbiakat tartalmazza:

– Rendelkezésre állást és személyes elérhetőséget tartalmaz azon konzulenseink, esetleg fejlesztőink irányába, akik az egyedi funkciókat készítették, bevezették, ismerik. Kiemelt rendelkezésre állás mellett, így ők érdemben tudnak segíteni az egyedi funkciókkal kapcsolatban. (Forródrót szolgáltatásunk, amely az alapprogram általános funkcióinak használatát segíti, nem tudja supportálni az egyedi megrendelésekre készült programfunkciókat, hiszen ezen funkcióknak egyedi igényt, sokszor egyedi környezetben kell teljesíteni.)

– A szerződés, a fejlesztési és licenc díjainkból 20% állandó kedvezményt, valamint az aktuális konulensi óradíjaink helyett, állandó kedvezményes szolgáltatási óradíjat is biztosít, a szerződéses órakereten felül igényelt szolgáltatásokra is.

– A support havidíj havi órakerete szolgáltatást is tartalmaz, melyet a megrendelő, saját igénye szerinti ütemezésben használhat fel, vagyis a rendszer bevezetésére, egyszerre is felhasználható.

– Emelt szintű hibajavítási feltételeket

– Elsőbbséget a fejlesztési igények befogadásánál, ütemezésénél.

35 ÉV FOLYAMATOS FEJLŐDÉS

A bevezetés szakaszai:

Image-PF6V4NF.jpg
Support

Felmérés

Az értékesítés folyamán már felmérésre kerülnek az igények, a megoldani kívánt feladatok, a vállalat munkafolyamata, hierarchiája, de ezeket a megrendelést követően a konzulens kolléga még pontosítja és a vállalkozást képviselő projektmenedzserrel egyeztet.

Projektmenedzser alatt azt értjük, aki a vállalatnál irányítani fogja a bevezetést, aki a kulcsember lesz és a szükséges döntéseket meg tudja hozni (akár úgy, hogy egyeztet a vállalkozás szakmai területeivel).

Nagyobb cégeknél, ahol több divízió van, vagy szélesebb spektrumú munkavégzés, ott mérföldkövek felállítása is szükséges.

Support

Telepítés

A szerver telepítése történhet helyi szerverre, felhőbe. A kliens telepítés pedig a megvásárolt licencen felül is megtörténhet, mert konkurens felhasználót figyelünk, azaz, hogy egyszerre hányan használhatják a rendszert.

Amennyiben a cégnek van rendszergazdája, úgy arra szükség van ezen a ponton.

providing-safety-of-network-server-8RHPDQ5.jpg
Image-B9H8WB6.jpg
Support

Paraméterezés

Az átbeszélt igények alapján elkezdődik a vállalatirányítási rendszer megrendelt moduljainak paraméterezése. Mivel igen finomra hangolhatók a folyamatok, ezért nagyobb részt teljesen testre tudjuk szabni az alaprendszert. Ekkor történik meg a jogosultságok kiosztása is, ki mit használhat és mit láthat, mit tehet a rendszerben. A paraméterezés folyamán a szakmai részleggel még további megbeszélések történhetnek (pl. értékesítési terület, készletkezelés, pénzügy, könyvelési rész)

Oktatás – Ezt követően jön az oktatás területenként. Érdemes területenként is kulcsfelhasználókat kinevezni, akiknek az adott területre még mélyebb és még átfogóbb oktatást nyújtunk.




Support

Egyedi igények fejlesztése

Erre nem feltétlenül kerül sor, mert a vállalkozások nagyobb részének megfelel az alapprogram, de lehetőség van speciális felületeket, a cégre szabva létrehozni lefejleszteni. A kimutatásokat is tudunk egyedi igény szerint készíteni. Szakértői rendszerekhez való kapcsolódást, integrációt is meg tudunk valósítani.

Az egyedi fejlesztések igényeit a bevezetést végző konzulens kolléga tárja fel a projektmenedzsernek. Az igények alapján a fejlesztői csapatunk megvizsgálja, hogy mi módon tudjuk a leggyorsabban és leghatékonyabban kiszolgálni az igényt.

Image-3ASZ5BD.jpg
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue