Bemutatkozás

Cégünkről

Jelenleg több ezer szoftverfelhasználónak nyújtunk széleskörű szolgáltatást.

Azt valljuk, hogy az üzleti szoftvereknek bonyolult megoldások nélkül kell kielégíteni az összetett igényeket. Küldetésünk az, hogy olyan szoftvert nyújtsunk, amely intuitív, teljes funkcionalitású, szorosan integrált, könnyedén frissíthető, miközben zökkenőmentesen működik minden vállalkozás, minden felhasználó számára.

E filozófia szellemében a már sikerterméknek számító CobraContoWin+ ügyviteli rendszer utódjaként megjelent a CobraConto.NET ügyviteli, vállalatirányítási rendszer, amely a mai korszerű igényeket igyekszik kielégíteni. A CobraConto.NET vállalatirányítási rendszer használata biztosítja a felhasználó cégek számára a nagy mennyiségű – gazdasági folyamatok és partnerrel kapcsolatos – információk áttekinthetőségét, a feladatok kiosztását és nyomon követését, valamint a hatékonyabb munkavégzést.

A papírmentességet már a CobraConto.NET vállalatirányítási rendszer bevezetése is nagymértékben támogatja, hiszen a rendszerek lehetőséget biztosítanak az elektronikus számla kibocsátására, a távnyomtatásra, a céghez beérkező bizonylatok NAV Online rendszeréből való letöltésére. A CobraConto.NET rendszerben lehetőség van az érdeklődés felvételére, az ajánlat elkészítésére, a beérkező megrendelés ügyviteli rendszerbe való feladására úgy, hogy mindezt kinyomtatott dokumentum nélkül bonyolódik le.
Továbbá a beérkezett (esetleg beszkennelt) elektronikus levelek, dokumentumok, fájlok partnerkartonhoz való, vagy bármelyik ügylethez történő csatolása (pl. ajánlat, beszerzés, pénzügy, számla) a levelezés papírmentességét biztosítja, továbbá a távnyomtatás szolgáltatásunk segítségével a papíralapú számláját is kézbesítheti a NAV által meghatározottak szerint e-mailen oly módon, hogy az még mindig papíralapú számlának minősül és nem szükséges a szigorú elektronikus archiválási szabályoknak megfelelni.

A bérszámfejtési munka támogatására a CobraMunBér program áll rendelkezésre, amelynek tudása a nagyobb vállalatok igényeit is kielégíti.

Cégünk törekszik arra, hogy az irodai munkát hatékonyan és elérhető áron támogassa a szoftver megoldásaival.

A felhasználóinkat teljes terméktámogatással igyekszünk segíteni, a programokat folyamatosan fejlesztjük a piaci és jogszabályi igényeknek megfelelően, forródrót szolgáltatás keretében telefonon keresztül és távoli asztali eléréssel segítjük a program használatát.
Ennek biztosítására 5 fős konzulens, 4 fős ügyfélszolgálatunk és 5 fős fejlesztői csapatunk áll a partnereink rendelkezésre.

A termékek megvásárlása előtt lehetőség van az értékesítési munkatársaktól egyedi termékbemutatókra, demó verziók telepítésére.

A partnereinkkel való szorosabb kapcsolattartás érdekében partnertalálkozókat szervezünk, ahol tájékoztatjuk a felhasználóinkat a legújabb fejlesztésekről, valamint a „Kérdezz – Felelek” program keretében személyesen is feltehetik a kérdéseiket a konzulenseinknek.

A szoftverek mélyebb megismerésére és a többrétű tudás megszerzésére oktatásokat szervezünk, így biztosítjuk, hogy a felhasználók a lehető legjobban ki tudják használni a programok által nyújtotta lehetőségeket.

Ők már

EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREINK

Cégünk saját programtermékei mellett – választékbővítési és termékskála szélesítési célból – más szoftverfejlesztők termékeit is kínálja.

A termékekhez nyújtandó szolgáltatási igények kielégítésére saját kiszolgáló munkatársain kívül külső cégek erőforrásait is igénybe veszi. Az alábbi felsorolás a legfontosabb együttműködő partnereinket sorolja fel.

Megjegyzés: a felsorolás abc sorrendben van, és nem jelent fontossági sorrendet!

Cég neve / Együttműködési terület
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue