Elindult a webinárium sorozatunk

A vállalatirányítási rendszerek egyre népszerűbbek (és bizonyos méret felett már elengedhetetlenek) a vállalkozások körében, hiszen segítenek az üzleti folyamatok hatékonyabbá tételében és a partnerkapcsolatok erősítésben. Nem elég azonban drága pénzért megvásárolni egy ERP-t, ugyanis, ha a felhasználók nem ismerik mélységében annak lehetőségeit, akkor a mindennapi munka hatékonysága közel sem lesz ideális. A Cobra Computer Kft. részéről ezért is fontosnak tartjuk, hogy folyamatosan bemutassuk a vállalatirányítási rendszerünk újdonságait és a hatékony használat lehetőségeit. Ennek keretében idén november 24-én megrendeztük az első webináriumunkat, melyre közel 200 fő regisztrált és vett részt.

A webinárium témája: A kényelmes és hatékony használat

A webináriumunk az új menürendszer testreszabhatóságáról, hatékony használatáról, valamint az új böngészők és keresőablakok lehetőségeiről szólt. Célunk az volt, hogy bemutassuk az új funkciókat és megkönnyítsük a felhasználók számára a rendszer használatát.

Az új menürendszer testreszabhatósága

Az új menürendszerünk egyik fő előnye, hogy testreszabható a felhasználó igényei szerint. A webinárium során bemutattuk:

– hogyan lehet személyre szabni az új navigációs menüben megjelenő elemeket

– hogyan tudjuk a kedvenc funkciókat kitűzni, törölni, sorrendbe állítani

– hogyan működnek a menü és bizonylatelőzmények

– a beépített kereső használatának előnyeit. 

Ezek a lehetőségek nagyban megkönnyíti a rendszer használatát és minimalizálja a felesleges kattintások számát.

Hatékony használat és gyors navigáció

Az előadás során kiemelten foglalkoztunk a hatékony használat lehetőségeivel. Bemutattuk, hogyan lehet gyorsan elérni a legfontosabb funkciókat és emellett bemutattuk az új böngészők és keresőablakok lehetőségeit, amelyek még gyorsabb információ szerzést és tájékozódást tesznek lehetővé. Az új keresőablakok segítségével akár saját egyedi lista is készülhet, hiszen tetszőleges oszlopok vehetők fel és szűrési lehetőségek is paraméterezhetők. A kapott eredmény pedig akár az egér jobb gombjának segítségével Excelbe tehető. Továbbá, ha már gondosan összeállításra került egy ilyen lekérdezés, akkor azt egyszerűen el is menthetjük, így gyorsan újra előhívható.

Bátran lehet próbálkozni, mert a gyári alaphelyzetre bármikor vissza lehet állítani a megjelenítést.

Felhasználói visszajelzések és elégedettség

Az első webináriumunk kiemelkedő részvételi aránnyal és pozitív visszajelzésekkel zárult. A résztvevők elégedettek voltak a bemutatott új funkciókkal és ötletekkel, és többen kifejezték, hogy a prezentáció segített nekik a rendszer hatékonyabb használatában. Ezek a visszajelzések megerősítik, hogy a Cobra Computer Kft. fontos lépéseket tett a felhasználók elégedettségének növelése érdekében.

A sikeres első webinárium után úgy döntöttünk, hogy folytatjuk a sorozatot, és további témákkal bővítjük a kényelmes és hatékony használat témakörét.

A következő webináriumi előadás a fenti témában 2023. december 1-én 10 órakor lesz.

A következő webináriumunkon a számla kiállítás lesz a fókuszban, „Mit vár el a NAV?”, számlaláncolat, stornó, módosító okirat, gyűjtőszámla és távnyomtatás, amelyek segítenek a vállalkozásoknak elkerülni a helytelen számlakezelést és az ebből adódó NAV figyelmeztetéseket, esetleg büntetéseket.

Partnereink részére hamarosan küldjük a regisztrációs lehetőséget!

Köszönjük szépen a nagy érdeklődést és megtisztelő figyelmet!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Legfrissebb bejegyzéseink
Rólunk mondták
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue