(+36-1) 577-0111 Ön csak egy szoftvert keres, vagy szeretne ennél többet is kapni?

Forró-drót szolgáltatási szabályzat

Szolgáltató telefonos segítőszolgálatot ("Forró drót") biztosít termékei felhasználóinak.

A szolgáltatás díjtalan a termék vásárlóinak a vásárlás évében, illetve azoknak a felhasználóknak, akik az adott termékre vonatkozóan rendelkeznek a tárgyévre terméktámogatással.

A szolgáltatás elérhetősége:
06-1-577-0100 / felhasználói kód

A segítőszolgálat kizárólag a termékek kezelésével, használatával kapcsolatos kérdések megválaszolására szolgál, és nem feladata általános számítástechnikai kérdésekhez, illetve más programok használatával kapcsolatos kérdésekhez segítséget adni.

A telefonos segítőszolgálat munkanapokon 8.30 és 17.00 óra között vehető igénybe.

Szolgáltató a legjobb tudása szerint segít a jelzett problémák megoldásában, de a szolgáltatást igénybevevő tudomásul veszi, hogy nem minden számítástechnikai és kezelési probléma oldható meg telefonon, illetve írásban. Ilyen esetben Szolgáltató - üzleti tarifái mellett - kész helyszíni segítséget nyújtani Felhasználónak.

Tíz percet meghaladó időigényű segítség nem minősül telefonos segítségnek, ezért telefonon nem nyújtható!

Időigénytől függetlenül nem tartoznak a telefonos segítőszolgálatot keretébe az alábbi feladatok:

  • számítógép vagy program konfigurálása;
  • adatbázis-mentés, vagy - javítás;
  • évnyitási feladatok;
  • mélyebb beavatkozást igénylő programbeállítások;
  • oktatás, betanítás.
  • Akcióink

    Akciós ajánlatok. Ismerje meg aktuális kedvezményeinket!

    Részletek »
  • Hírek, események

    Szakmai hírek, események, aktualitások, hogy képben legyen

    Részletek »
  • Partnernapok

    Ismerje meg a CobraContoWin+ programmal kapcsolatos előadásokat!

    Részletek »
  • Referenciáink

    A tények makacs dolgok...
    Amit már „letettünk az asztalra”.
    Cégek, akik bíznak bennünk.

    Részletek »

A mi számítógépeink védelmét az ESET garantálja. Önnek is ezt ajánljuk!

eset